Fyrforeningen

Foreningens navn er Stevns Fyrforening af 2019, stiftet d. 16. apr. 2019 med hjemsted Stevns Kommune og adressen er hos formanden. Foreningen repræsenterer de frivillige, der er aktive på Stevns Fyrcenter, samt de medlemmer af foreningen, der vil støtte dette arbejde. Foreningens vil sikre offentligheden adgang til de fredede Stevns Fyr, Fyrmesterbolig, Udkiggen og det tilhørende område, samt det tidligere militære område (eskadrille 543). Formidler historien om Stevns Fyrcenter, stedets kulturarv og den særlige natur på området. Formidlingen sker i samarbejde med Stevns Kommune, Naturstyrelsen, Østsjællands museum, samt ved inspiration fra andre interesse organisationer. Foreningen skal medvirke til, at Stevns Fyrcenter er et indbydende område med kvalitetsoplevelser inden for kultur og natur, for herved at fremme turismen, kulturlivet og miljøet på Stevns, samt yde en god service for de besøgende

Bestyrelsen og postadresse:

Formand: Ove Bundgaard Mob.: 31 52 07 60 Mail: ove.b.b@mail.dk

Næstformand/Kasserer

Jan Johansen Mob.: 21 42 03 28 Mail: kmjj@mail.tele.dk

Bestyrelsesmedlem/Sekretær

Arne Gammelgaard

Bestyrelsesmedlemmer:

Kresten R. Nielsen

Niels-Bo Christensen

Suppleanter:

Paul Selmer

Kurt Jacobsen

Postadresse: Stevns Fyrforening, Fyrvej 2, 4660 St. Heddinge

Indmelding

Du kan støtte foreningen med deres arbejde ved at melde dig ind i Stevns Fyrforening med indbetaling på

konto nr.:     4397532106

reg.nr.:         2520

medlemskab, enkeltperson........... kr.   50/årligt

medlemskab, familie.......................kr. 100/årligt

Foreningen glæder sig til, at se dig/familien i foreningen.